Ultrasonik Yüz Germe

Ocak

Ultrasonik Yüz Germe

10 Ocak, 2014 Admin

Yüksek Şiddetli Fokuslanmış Ultrasound - High Intensity Focused Ultrasound (HIFU)

Yaşımızın ilerlemesiyle beraber kollajen ve elastin liflerinin azalmasına paralel cildimizde bir gevşeme ve sarkma başlar. Yüz germe ameliyatlarına alternatif olarak, ameliyatsız cilt germe ve sıkılaşma günümüzde estetik tıbbın en popüler kozmetik işlemlerinden biri haline gelmiştir. Özellikle ameliyat olmak istemeyen veya henüz ameliyat gerektirecek durumda olmayan kişiler için Ultrasonik Yüz Germe uygun bir seçenektir. Bu yeni sistem, yani Yüksek Şiddetli Fokuslanmış Ultrason (HIFU) noninvaziv bir işlemdir. Ultraformer uygulamasının ardından hasta hemen günlük yaşamına dönebilir.

HIFU sistem, tıpta hastalıklı dokuların tedavisinda uzun zamandır kullanılmaktadır. Ancak yüz germe ve cilt sıkılaştırmada oldukça yeni ve etkili bir tedavi yöntemi olarak yakın zamanda kullanılmaya başlanmıştır. Odaklanmış ultrason teknolojisi sayesinde epidermiste herhangi bir hasar oluşmazken superfisyal dermis, derin dermis ve SMAS tabakasında (Superficial Muscular Aponeurotic System) termal koagulasyon alanları oluşur. Ultraformer’ın değişik derinliklere odaklanma sağlayan 3 ayrı başlığı sayesinde termal koagulasyon, yüzeyden sadece 1.5 mm, 3.0 mm ve 4.5 mm derinlikte ve tamamen kontrollüdür.

Uygulamanın hemen ardından kişi cildindeki gerilmeyi fark etmeye başlar. Kollajen ve Elastin üretiminin uyarılmasıyla uzun süreli etki giderek artar. Tedaviden 4 hafta sonra yüz konturu ve ince çizgilerde gözle görülür bir iyileşme vardır. Uygulamadan 2-3 ay sonra ciltteki gerilme ve sıkılaşma etkisi daha da belirgin olur. Maksimum etkinin ortaya çıkması ise 6 ayı bulabilir.

ULTRAFORMER’ın diğer cihazlardan ayrılan özellikleri nelerdir?

- Tek Seansta Yüzde Seramik Etkisi

- Cilt yüzeyine zarar vermez

- Sabit Atış Sürekliliği

- Kesin Hedef Odaklaması

- Çift Başlık

- Üç farklı derinlik (1.5 mm, 3.0 mm ve 4.5 mm)

- Hızlı Atış ve Kısa Süreli Uygulama

- Neredeyse Ağrısız

- Downtime Yok (Hasta günlük yaşamına devam edebilir.)

Kimlere Uygulama Yapılır: Yüzünde aktif cilt enfeksiyonu olan, Roakutan kullanan, vücudunda elektronik cihaz veya metal stent bulunan, otoimmün hastalık, diyabet ve epilepsi hastalığı olanlar, ayrıca çocuklar ve hamileler dışında cildinde gevşeme veya sarkma olan tüm kişiler Ultraformer için uygun adaylardır.

Simülasyon videosu için: http://www.youtube.com/watch?v=EWuMbxu7coc

Uygulama videosu için: http://www.youtube.com/watch?v=d0vTNUchcSI#t=354